2016. május 12., csütörtök

Mindezidáig

Nagyon sokan vannak, akik svájci hitelek, vagy saját vagy mások rossz döntése miatt kényszerültek elhagyni az otthonaikat. Az Úr mindezidáig megőrzött ettől, kegyelméből, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért!  

Nagyon sokan vannak, akik a betegség vagy baleset miatt kényszerültek arra, hogy levágják valamelyik testrészüket. Nagyon sokan most is fekszenek a műtőasztalon, vagy járnak a kemoterápiára. Az Úr mindezidáig megőrzött ettől, kegyelméből, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért! 

Nagyon sokan vannak, akik bár értelmesek, szorgalmasak, képzettek, nem találják munkát. Nem tudnak kibontakozni, kihasználni a bennük lévő képességeket. Az Úr mindezidáig megőrzött ettől, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért! 

Nagyon sokan vannak, akik magányosak, reménység nélkül élnek, nem találják kapcsolatot más hívőkkel, nincs sem gyülekezetük, sem imacsoportjuk, és ők sem hisznek már Jézus Krisztusnak. Az Úr mindezidáig megőrzött ettől, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért! 

Nagyon sokan vannak, akiknek nem adatott, hogy házasságban éljenek: nem találtak a párjukat, vagy elváltak, mert nem bírtak tovább. Az Úr mindezidáig megőrzött ettől, kegyelméből, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért! 

Nagyon sokan vannak, akiknek nem lehet gyermekük. Nekem három fiam lett, az Úr kegyelméből, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért! 

Nagyon sokan vannak, akik sosem láttak a szüleiket, vagy nagyon kicsik voltak, amikor meghalt vagy az apu, vagy az anyu. Van olyan, akinek a születésekor meghalt az anyukája és csak a fényképeken láthatja. Az Úr mindezidáig megőrzött ettől, szüleim élnek és egészségesek, megismerhettem a dédmamámat is, az Úr kegyelméből, nem rajtam múlt, hálás vagyok Neki ezért! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése