2016. május 19., csütörtök

Én nem hiszem olyan Istenben...

A hívő ember élete lehet körülményes, de a benne lévő Isten szeretete soha.

Én nem hiszem olyan Istenben, aki csak időről időre tud szeretni és csak bizonyos körülmények között tud segíteni a bajba került embereken.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki ül valahol az égben és csak a saját dolgaival foglalkozik.
Én nem hiszem olyan Istenben, akihez hiába beszél az ember, úgysem hallja.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki csak speciális nyelvet fogadja el, akivel nem lehet úgy beszélni, mint az emberekkel.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki csak úgy nevezett szellemi ügyekben járatos, de például a pénzügyben, pálya választási vagy szerelmi kérdésben nem ad tanácsot.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki nem beszél a kisgyerekek nyelvén, és csak a felnőttekkel áll szóba.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki vasárnaponként beül a templomba és ott nézi, kik jöttek el és kik nem, és ehhez méri a segítségnyújtást.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki orgona hangjától elolvad, de az elektromos gitárba leginkább rövid zárlatot küld.
Én nem hiszem olyan Istenben, aki nem tartja be a Szavát.

Azért nem hiszem, mert olyan Isten nincs is. Aki Van, Az más.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése