2016. május 3., kedd

A beépített vízmérték

Milyen jó dolog a beépített vízmérték! Ma fel kellett raknom a lapos tv-t az irodában, és általában ferdén szoktam felrakni mindent, amihez fúrás kell: karnist, képet, fali polcot, bármit. Ha egyedül vagyok, persze. Mert nem szoktam pontosan mérni, úgy nagyjából megnézem, úgy tűnik, egyenes. Kifúrom a lyukakat, felteszem a képet - hátralépek, megnézem: ferde, egy kicsit. De ma nem így történt - tökéletes vízszintességgel szereltem fel a TV-t, bárki megnézheti. Mert a TV tartóban be van építve a vízmérték. Így minden külső segítség nélkül ( "nézd már meg, egy kicsit lejjebb, most egy picit feljebb, most jó!" ), egyedül fel tudtam szerelni az állványt. El is gondolkodtam: ez olyan, mint a Szentlélek bennünk: belénk van építve és mindig mutatja az egyenes vonalat és ha eltérés van, elég, ha hozzá igazítjuk magunkat - és újra egyenesen állunk! Vagy vízszintesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése