2016. április 26., kedd

Kérem, ne imádkozzon értem, római katolikus vagyok!

"Köszönöm, nekem ne adjon Bibliát, római katolikus vagyok!"
"Kérem, ne imádkozzon a gyógyulásomért, római katolikus vagyok!"

Minek képzeli magát a romai katolikus egyház? Hogy meri úgy tanítani Isten bárányait, hogy ne a Mestert kövessék, hanem a romai katolikus egyház tanítását? Hogy merészel Isten és az emberei közé állni? Nem féli Istent talán? Nem gondolja a következményekre? Hiszen nincs annál veszélyesebb hely az egész Földön, mint ha oda áll az ember, ahova csak Isten állhat. Nem kellene a romai katolikus egyháznak végre felismerni, hogy nincs semmi különleges benne, nincs különleges megbízatása Istentől, hanem éppen ugyanolyan kis testrész ő a Krisztus Testében? A tanítóké lesz a legsúlyosabb ítélet, ezt mondja az Isten Igéje. A felfuvalkodott püspökök pedig a Sátánnal egyforma ítélet alá esnek. ( 1.Tim. 3:6 ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése